Bekledigimmucizemm Ayse2733 kahverengiye benziyorsa normal değil tabiki de beyazsa normal doktorunuza görünün her ihtimale karşı
1sadeturkahvesii Ayse2733 aynı şey aynı haftalarda bende de olmuştu doktora gidince söyledim herşey yolunda ama ne olur ne olmaz diye Protestan fitil vermişti fitile başladıktan 3 4 gün sonra geçti normal sanırım bilemiyorum
gata 1sadeturkahvesii Ayse2733 ben de 6+5 im bende de iki gündür geceleri hafif kahvemde akıntı oluyor galiba tam netleştiremiyorum da. Fitil kullanıyorum onun akıntısı beyaz oluyordu şimdi hafif sarımtırak anlamadım yarın doktora gitmeyi düşünüyorum
gata Zeyni_zeyni gördüm canım pazartesi ve çarşamba günleri doktora gittim kalp atışını dinledim fakat bebişlerden birisi küçük onun kalp atışı henüz çok derinden
1sadeturkahvesii Ayse2733 benimde çok azdı kullanmaya başlayınca tamamen kesildi son 8 tanesini de kullanmadım cildimi aşırı kuruttu pul pul döktü