
Bugün kontrolüm vardı ben hissetmedim ama düzenli sancıların var dediler nstde. Zaten agri, sertlesme ve sancilarim akşam ve geceleri oluyor. Ama gece gündüz bacak aram cok ağrıyor. Doktorum lekelenme için normal açıklığın başlamış ama bakmayacağım kurcalamayi cok uygun bulmuyorum benim icin kemik yapın önemliydi ona da geçen hafta baktık dedi. Kanaman artarsa hareketler azalır sanci veya suyun gelirse bekleme gel dedi. 38+1e kontrol günü verdi yeniden