Merhaba kızlar. 17+6 haftalık hamileyim ilk dusugun car 2.hamileligimden bir kızım bu 3.hamileligim pek hareketini hissetmiyorum çok nadir hissedersem birseyler oda tekme belirtisi bile degil. Bilmiyorum kızım çok hareketliydi cok erken hergun tek tek tekme gibi hissettim erken haftalardan doğuma kadar buda sakin mi olacak acaba diyorum çünkü şuanda da çok hareketli kızım. Doktor kontrolumuzde bir sıkıntımız yok çok şükür ama artık 18 den sonramı daha rahat hissederim yada gebelikten gebeliğe hareketliliği farkli mı oluyor.