36+3 teyim bugün. Dün kontrolüm vardı. İl dışından geliyorum doktoruma 2.5 saatlik yol. Geri dönmek için izin istedim alttan muayene yapayım durumuna göre gönderiyim dedi. 3 cm açıklık çıktı ve izin vermedi. Nişanımda geldi muayeneyle birlikte. Sancım yok, kanamam yok, suyumda gelmedi. Bebek kanala girmiş doktor sana suni versem doğurursun dedi. Burda annemler var eve gönderdi. Haftasından önce doğup küveze girmesini istemiyorum. Bebek 3 kg olmuş. Doğumum yakın mı sizce