Sevgili anne adayları 7. Haftadayım ve dün adet kanaması gibi koyu renkli bir kanamam oldu acile gittik Protestan iğne yaptılar bu sabah itibarıyla azaldı ama haşa devam ediyor. Acilde doktor ultrasonla baktığında bebeğin iyi olduğunu söyledi kalp atışlarını da duyduk böyle bir
Problem yaşayan oldu Mu acaba aranızda sonrasında neler oldu şuan da progesteron a hap olarak devam edeceğim ama acil doktoru genetik kaynaklı olabileceğini ve bunun genelde düşükle sonuçlandığını net birşey söyleyemeyeceklerimi 10. Haftada nipt testi yaptırarak öğrenin dedi