Vga16 Kızlar kontrole gittim doktor alttan muayene yaptı doğumda birkaç kesi atmam gerekebilir dedi, kesisiz doğum yapmak için ne yapmam gerekiyor, tecrübelerinizi aktarır mısınız ☺️
Leyla1993 Vga16 nefesini doğru kullan en güzel yardım bu.ilk insan panikliyo a toparlamak lazım hemen ve nefesi doğru kullansan doktor ve hemsireleri dinlesen hiç bir şey gerekmeyecek.ben öyle yapdim şükür bebek normal oldu bende kesisiz.ama benim arkadaşım 2.400 bebek doğdu korkudan doğum yapamıyordu ve kesik kesik yapmışlardı.benim bebek ondan kiloluydu
Leyla1993 Vga16 insAllah gercekden dinlemenizi tavsiyye ederim.insAllah 2 ci bebeğimde ilkim gibi dogururum sakin ve rahat.sizlerde tüm hamilelerde.sag salim alalım bebeğimizi kucagimiza