Arkadaşlar 3 gündür geceleri uyuyamıyorum kaçınmaktan. Ne kadar kaşınmak istemesem de uykuya daldığımda karnımı yırtar derecede kaşımış oluyorum. Sonra da kaşınan yerlerden alev çıkıyor canım çok yanıyor sürekli kaşınıyor. Dr uma mesaj attım Stilex jeli önerdi. İnternette de sakıncalı yazıyor. Sizlerden bu kremi kullanan var mı ? Ne kadar sıklıkla kullandınız? Cevap verirseniz çok sevinirim