03ekim merhabalarr maalesef çok ağrılı bi süreç normale göre daha geç iyileşiyor kullandığımız ilaçlardan kaynaklı 😞 4-5hün sürmüştü benim ağrının hafiflemesi ama hafifleyene kadar canımdan can gitti resmen 😰ağzımı açıp yemek yiyemedim , yumuşak şeyleri bile çiğneyemiyordum😞 bende parol kullanmıştm 2tane de damla vermişti doktor damlalardan biri antibiyotikli damlaydı ama çok zor bi süreç Allah yardımcınız olsuun 😞