caglayaman Saat 11 gibi sol yan boşluğumdan aşağı doğru bir ağrı saplanıyo bışak gibi rahat bi 5 6 dakika geçmiyo 3 kere oldu eşim başımda bekliyo nolur yazarmısınız
Elizan61 caglayaman eger agri 10 dakikada bir geliyorsa doltora giderdim. Normalde sanci oldugunu bilsek 5 dk da 1 de acil gidilmesi gerek ama…kac haftaliksiniz
Eliff_P 18 inci haftamdayim 1 haftadir benimde sol boslugumun 3 parmak ustune arada sanci giriyo doktorum hamile kalmadan once zayif oldugum icin rahmimin baski yaptigini soyledi. Birqz hareket etmeye calisin belki gaz sancisida olabilir ama gecmiyosa bir dokotra gorunun derim caglayaman