Çok zaman var ve ben olsam bu uygulamada bile gezmezdim. Elimden geleni yaptıktan sonra gerisi dua edip beklemek. Düşünmemeye çalıştım hep kendimi işe güce verdim ve kendime söz verdim battan bir gün önceye kadar test yapmadım. O gün öğrendim varmış. 10 gün çok fazla. Lütfen düşünmeyin, stres iyi değil.