kelebek12345 canım hayırlısıyla tutar inşallah. Benim ilk aşılamamda tuttu şuna 32 haftalığız çok şükür. Eşimde sperm sayısı düşüktü bende tembelleşme vardı. Tek yumurtam oluştu ama şükürler olsun tuttu. Alışamadan sonra dinlenerek geçirdim günlerimi iş yapmadım. 11. Gün idrar da çıktı iğnenin etkisi olabilir diye iki gün sonra tekrar yaptım test daha koyuydu ve ardından kan testi yapıldı ve doğrulandı. Allah herkese nasip etsin inşallah bizlere de sağlıklıya kucağımıza almayı nasip etsin