Kızlar merhaba şuan 17 haftalık hamileyim ve 2 gündür de ağır gribim malesef. Burnum tamamen tıkalı nefes almakta uyumakta zorluk çekiyorum. Ağızdan nefes aldığım için bu da bogaz kuruluguna ve öksürüğü sebep oluyor. Bunları geçtim bir şekilde başederim ilaç alamicak olsam bile ama bunun yani gribin bebeğe bir zararı olur mu ilk gebeligim ve çok korkuyorum tedirginim inanın ki 😞