Ayssee__ Sat göre şuanda 18+3 olduk ve ben hareketlerini net hissediyorum şuan pıtı pıtı bişeyler oluyo içimde tarifi yok.. Sabırsızlıkla bekliyodum çok şükür varlığını hissedebildim 🥰
Hil7889 Ayssee__ ayy ne güzel 💖🧚🏼♀️ ben de arada doğurduğumu unutup elimi atıyorum karnıma 🥲🫣🥰 tadını çıkarın hamileliğin💖 sağlıkla mutlulukla geçsin zamanı geldiğinde sağlıkla kavuşun yavrukusla 💖💖
Ayssee__ Blueberry0 çokk farklı çok güzel artık hamile olduğuma ikna oldum 🤭 hareketini hissedene kadar inanamıycam sanırım hamile olduğuma diyodum hep 🤲🏻🧿💜
Blueberry0 Ayssee__ 25 + 1 olduk bizde bugün itibariyle . artık daha net hissediyorum pıt pıt değil öyle bildiğin vuruyor 😂 ve dışardan da görülüyor elle vs hissediliyor o daha tuhaf daha güzel 🌸🥺🩷
Ayssee__ Blueberry0 Ayy yaa dışardan görmeyi de heyecanla bekliyorum sağlıkla geçsin hamileliklerimiz sağlıkla gelsin bebişlerimiz inşallah 🥰🤲🏻
Hil7889 Blueberry0 hehe ben hala yatamıyorum hem dikişlerden korkuyorum hem de serbest ya artık tatlı gelmiyo dhdbs
Ayssee__ Ebru-29 yaa haha evet gerçekten gezindiğini hissediyorum bende sonra diyorum ki ayağı mı kolu mu çarpıyo acaba napıyo ki 😁