zumrasmom1 ben de decavit devit-3 bir de magnorm kullanıyordum bu sefer doktorum magnormla aynı icerikte olan magosit yazdi. Magnorm suda eriyendi portakal suyu gibi tatlı tadı vardı çok tatlı diye içemiyorum dedm hap olarak yazdı magosit. Bir de gyno Ferro sanol kullanıyorm o da multivitamin ilacı yeni başladım ona. B12 demir folik asit iceriyo