Yataş twiny aldım güzel kaliteli yani. Kendi sitesinde sepete atınca baya indirim olduğu zamanlar oluyo ara ara bakın. Reflü yatağı babynest falan almadım bebeğinizin durumuna göre alın derim ben. Benden önce doğuran bir arkadaşım şiddetle tavsiye etmişti ama bir diğeri de boşuna para verdim diye serzenişte bulundu hareketlendiği an çöp oldu diye. Kimi bebek kusmayabiliyor ya da hepsi reflü olmuyor. Anakucağı aldıysanız hiç gerek yok gündüzleri orda hem güvende hem de eğimli olduğu için diğerlerine gerek duymadım ben şimdilik.