Semabkr bende mağdurum bu konuda, ikiz riskli gebeyim iki hafta da bir muayene olmam gerekiyor başından beri iki defa aynı doktora gidemedim rdv yok, günüm gelince orda kimler varsa yalvara yakara sıra isteyip giriyorum birde erken gitmek lazım yoksa vermiyorlar eşimin işi aksıyor sürekli, berbat bir durum yeterki iyi desinler diyorum katlanmaya çalışıyorum ama çok sinir bozucu hele benim gibi gebelere yaa özelde dediğiniz gibi çok pahalı…. nerdesiniz siz ? Genelde doğu da böyle, batı da sanki daha kolay alınıyor…