Glcngzll Aradığım soru gecenin bu saatinde uyandım bu korku basto. İlkinde bende bir şeyler hissettim sonradan uyuttular. Genele çevirmiyorlar aslında uyutucu sakinleştirici bir ilaç veriyorlar. Genel olsa baştan entübe vs yapılıyor çünkü sanırım onun süreçleri farklı. Benim de 34. Haftam. Spiral açısından panik yapıyorum genelde ya uyanamazsam diyorum bir de genele daha zor diyorlar uyanınca kusma bulantı boğazda acı oluyormuş diye duydum ama herkeste aynı olur mu bilemem kafam çok karışık