Mervemetin34 İlk bebişimde şekerden dolayı dirhem dirhem yediğim için 7 kg almıştım ve Bebeğim düşük doğum ağırlıklı oldu yani 2500 altı. (Tip 1 diyabet olduğumdan) Şimdi nasipse ikinci evladımı bekliyorum. Bu kez insülin dozlarım arttığı için kilo aldım 48 ile başladım 64 oldum 😁 Kiloya takılmayın çünkü vücut kitle indeksinizle alakalı bu durum yani diyelim zayıf başladınız 18 kg kadar alabilirsiniz demişti bana diyetisyen ve kadın doğum. Benim de son haftalar ama sanırım max kg biraz üzerinde olacağım gibi 😊 İnsanoğlu işte alsak niye aldık almasak niye almadık ben de çok kafaya takarım. Ama önemli olan tabi ki vaktinde ve sağlıkla kavuşmak 🙏🤍🌸