Brc9 40.haftamda sancıyla acile gitmiştim 1 cm açılmam vardı ama nstde sancı çıkmıyordu. Sancım geldikçe squat pozisyonda durdum açılmam hızlansın diye, hastanede toplam üç saat sancı çektim tabii evde de çekmişleğim var ama hastanede olduğu kadar yoğun değildi. Daha sonra doğuma girdim ebe suyumu patlattı ve o bütün muhteşem duyguları bir arada yaşamaya başladım heyecan, korku, mutluluk, endişe, acı bütün hepsi iç içe geçmiş harika hislerdi. su patladıktan sonra sancı biraz daha artıyor. Sadece 10 dakika içinde kızımı doğurdum ve inanın bebeğiniz içinizde çıkmak için hareket ettiğini bile hissediyorsunuz bu çok harika birşey bebeğiniz doğduğu andan itibaren bütün acılarınız diniyor. Evet sancıları çekmek zor dayanamıcak gibi oluyorsunuz ama inanın başarıyorsunuz 🥰