besem Beklenen adet 4 Ekim sağ kasık ağırısı oluyor arada hafifçe be göğüs hassayetim var bu kadar erken belirt olur mu yoksa psikolojik mi yaşayan var mı ? 🌸
Evrmmm Sinemyasar_09 aynenn tam regl ağrısı oluo bende tek belirtisi o olmuştuuu sanki olmuşum gibişiydii
besem hunilimom Şu an benim de aynı ve regl 10 gün var ama iyi düşünmek istiyorum hayal kırıklığı olmaz umarım
1prensesannesi__ Sinemyasar_09 herkeste farkli sma genel olarak adet belirtileri ile aynı adet olmussun ya da olacakmısn gibi ama olmuyosun ama belirtisiz ogrenen de var ben hic belirti yasamadim 1 gün gecikince anladim hamile oldugumu karnimda agriyodu adet olmusum gibi test yaptim cikmisti