BSRDMRL Kızlar Allah izin verirsençarşamba doğuma gideceğim. Spinal mi daha iyi epidural mi ? Fikir vetebilirmisiniz
Busrata33 BSRDMRL Spinal oldum 2 doğumumda da gayet memnunum birini Salı günü oldum toparlandım 4-5günde epiduralı pek tavsiye etmiyorlar doktorumda etmedi.Tek sorun bel ağrım o da anestezi etkisi hemen atlatılmıyor doğal olarak