Ozgkzm_08 22+4 um ana hâla hareketleri hissetmiyorum segirme şeklinde bazen oluyor ama ilk çocuğum olduğu için onu bile pek anlayamıyorum tam anlamıyla tekmeler ne zaman başlıyor ve normal mi hâla hissetmemem benim durumum da olanlar ?
sedseda Eboz ben şu an 21 haftaligim tekmeleri çok net hissedebiliyorum hatta karnıma bakınca da görebiliyorum hareketi
Seyda3548 Bende seğirme hissetmiştim 20. Haftalarda şimdi 35 haftalığım çıkınca ayaklarını ısırılan anneye o kadar vurulur mu diyorum 😂