ByzzS genelde doğum sancısı bele çok vurur. Birde doğum başlıyor ise araliklar hep düzenli olur. Tabi bazen istisnalar da oluyor o yüzden bı git baksınlar. Örneğin benim gece nişanım geldi sabah oldu ağrı yok bişi yok akşam üzeri hadi bı gideyim dedim kasılma falan varmış bende ağrı yokmuş o yüzden suni verdi doktorum çocuğu böyle itemezsin diye