minigin_annesi11 üfürüm sebepsiz de olabilir; kalpteki küçük, kişinin hayatını etkilemeyen bir deliği de işaret edebilir. Bazen önemli bir sorunu gösterebilse de çoğunluğu 2-3 yaşına kadar geçer, varsa bile deliklerin çoğu bebek büyüyüp kilo aldıkça kendiliğinden kapanır ama bir çocuk kardiyolojisine götür bir şey yoksa da için rahatlar☺️