Rukeeen 4 ekimde sezeryan olacağım 20 lik dişim ağırıyor kafayı yicem diş ağrısı çeken var mı 37+4 düz şuan
Kvser Rukeeen ayyyy çok çok geçmiş olsun rabbim yardımcın olsun canım . Bende geçen hafta 20 lik dişimden ameliyat oldum çıkamamış diş çenemde kalmış ameliyat oldum dikiş atıldı hala kulağım başım agırıyor 😢 tuzlu su ile Gargara yapın bol bol birde buz tutun ben ameliyattan sonra doktorum bunları önerdi . Bu ay transferim olacaktı diş yüzünden ertelendi dayanamadım bende ağrısına .
Ilba_34 Rukeeen bende 24+2 haftalığım ara ara benimde 20lik dişim çenemle beraber ağrıyor daha yeni karanfili çıkardım öyle bişey olduğunda karanfil koyuyorum rahatlatıyor
Berce_23 Rukeeen ben 8 aylık hamileyim ve bugun 20 lik dişimi çektiricem çünkü çok canım acıyor kadın doğumcu ile iletişime geçtim sorun yok dediler
Kvser Rukeeen rabbim yardımcın olsun gerçekten çok zor ben hamile değilim ikişer ikişer ağrı kesici içiyordum geçmiyordu seni düşünemiyorum çok çok geçmiş olsun . Tuzlu su gargarası ve buz koyar mısın birde onları dene belki iyi gelir . Allahtan hamileliğinin ortasında olmadı birde ordan bakmak lazım . Benimde transferden sonra olsaydı ne yapardım bilmiyorum 🤷🏻♀️
KuzeyinAnnesi10 Berce_23 şuan aynı ağrıyı çekiyorum felaket acaba kaçınci haftada çektirdin sorun oldu mu ilk doğum muydu canım. Şuan benimde 33 +4 de çok fena ağrıyor
38merve Geçen hafta bende o ağrıyı çektim 23 haftalıktim antibiyotik tedavisine başlamıştım şimdilik rahatladım ama ilerleyen dönemlerde neolur bilmiyorum 😥 Allah yardımcın olsun canım ama karanfil fazla tüketme düşüğe nede oluyormus bilgin olsun