Gerçekten kişiden kişiye değişen negatif bir doğum yaşadım,
12 saat süren sancılı ve baş gelişli bir bebeği sezeryan vakası şeklinde adlandırarak doğurdum. Bebeğim dışında mutlu tek bir anı yaşamadım..
39+4/belirtisizdi ani bi sancıyla geldi, 9 cm açıklıkta kaldı..
Acı eşiğim hiç yoktu zaten onca acıyı yine çektim..