Herkesfarkinda Sizler ne zaman aldirdiniz dikislerinizi.doktor 5 gün sonra gel alalım dedi ama cesaret edemiyorum gitmeye canım daha çok acıyacak diye.sanki ipler gerildikce daha çok acıyor gibi hissediyorum.dikisler alınınca rahatlama oluyor mu acaba
Aysee07 Bende bekliyim ilk dikisim lazerdi ikinci devlette olacak gerçi burda olan özelde de estetik dikiş atmiyolar 🤦
Herkesfarkinda Doktorumun dediğine göre her ameliyatta dikiş oluyor lazer dikiş çok sağlıklı değil dedi.ben özel de doğum yaptım.bir başta birde sonda dikisim duruyor