Merhaba ben 1 eylülde 2 li testim riskli çıkması nedeniyle nipty için kan verdim 19 eylülde aradılar tekrar kan vermem gerektiği söylendi
19 eylülde tekrar verdim bu izmir genetik yorum şikayetlerine baktım 2 kere kan verenler olmuş
Başına böyle bir şey gelen var mıııııııııı