353595 36+2 gibi planlanan sezeryan olan var mı yada olacak ciğer gelistirici yapılmasi mi lazım illa acaba
Lalelale1 353595 36+2 bugün acil sezeryan oldum doğumdan önce önlem amaçlı ciğer geliştirici yapıldı ama ne etkili oldu bilmiyorum bebeğim şuan gözlem altında
353595 Milen7 doktor bana yapılcak dedi de zararı olmaz herhalde dimi ya haftası çünkü çok erken değil
353595 Beyzanury1234 doktor bana yapılcak dedi zararı olmaz herhalde 38 den önce doğanlarda yapılıyor sanırım
Milen7 353595 bende sordum zararı olur mu diye, zararı olmaz faydası olur dedi, 34.haftamda yaptırdım suyum azaldığı için, 36 olduk şükür
Acoso 353595 İhtiyaç dahilinde ya da önlem amaçlıdır heralde ben 37 de doğum yaptım bize öyle bir şey yapılmadı gerçi benim acil sezaryandı kardeşim belki planlı olsa bize de yaparlardı🤷🏻♀️
angel4545 Acoso benimki planliydi önden gittiği için 37 de alcam diye tutturdu 3 gün öncesine doğurdum ama yinede bankada siz gibi yapılmadı belki 37 öncesi erken doğum oalrak geçtiğindendir
353595 Acoso Hı anladım evet sanırım 12 saat önceden yada 24 saat önceden yapılması gerekiyormuş acil diyedir belki
353595 Milen7 anladım içim rahatladı haftaya kontrolde detaylı sorcam zaten önlem amaçlı olabilir doçent gittiğim doktor
Acoso angel4545 Olabilir canım benim 37 yi erken saymıyor doktorlar (yaşlı teyzeler hariç😅) Sağlıkla büyüt inşallah şimdi iyisinizdir🌸 Önemli olan bebeğin ve annenin sağlığı yoksa belli bir haftadan sonra illa 38 diye diretmiyorlar yani. 36 dan sonra çoğunlukla daha doğabilir bir şey olmaz bakış açısıyla görüyorlar heralde🤷🏻♀️ Bende 35. Hafta içindeyim biraz sıvı artışı var denildi bakalım inşallah vaktinde sağlıkla kavuşuruz 💖