Bende Ahsen ismini çok seviyodum hatta ilk 3 üm arasındaydı ama anlamının güzelliğinden dolayı Betül koyduk. Hem iffetli ve namuslu kadın demek hemde ağaçtan ayrılarak köklenen bir fidan demekti. Bende kızım benden ayrılarak kök salan iffetli ahlakı güzel bi fidan olsun dedim ❤️