Premsesko Arkadaşlar 16+1 oldum az önce. Birkaç gündür saydam birkaç damla akıntım var genelde peçeteye geliyor. Renkli değil kokusuz. Yaşayan var mı mantarım vardı ilaç kullandım. Normal mi acaba
Mercimeek Premsesko kuzum bende de var idrar yolu enfeksiyonu olduğu için oldu doktorunla görüş sana doğru bilgiyi o verir
Slly Premsesko 14 cu haftada bendede basladı hala davam edıyo 16 cı haftadayım doktora gıtdım bebeyın suyumu dıe hersey normaldı😂
Premsesko Slly ayyy bende onu düşündüm paranoyak gibi ama değildir heralde ya okadar az mı gelir ki birde bir anda ıslanmıyor hafif saydam akıntı
Beyzanur4155 Premsesko evet canım bende de aynıydı hissediyordum hatta aktığını sonradan fitil verdi 3 tane var içinde bitirdi çok şükür
e_blue_sky_a Premsesko vajinal kullanınca yapıyor. Hap olarak bilmiyorum. Ayrıca rahim de fazla suyu atıyor. Sıkıntı yoktur. Kokulu olunca Sıkıntı enfeksiyon vb
Buzprensesi Premsesko hiçbir şey yoktur bende de oldu aynı haftalarda. Gebelikte bekli dönemlerde akıntı artıyor. Kokusuz beyaz veya saydam olursa problem olmuyor diyorlar şimdiye kadar bende de bi sıkıntı çıkmadı çok şükür. Korkutmayın kendinizi 🙏