Rem00_ ay sizin yine iyiymiş normal bence ben 37 de doğum yapmıştım oğlumu son 2 ayda gidiyodum dönerken geliyordu çok zor bişey şimdide 26. Haftadayim kızımda oda birden tepik mi atiyo ne aşağıya dediğiniz gibi aynı aşağıya baskı yaptıkça ve göbek genişledikçe bol bol tuvalet