Merhaba arkadaşlar depremden dolayı küçük bir evdeyim ve yatak yanına beşik koyma ihtimalim yok ve oturma odasına da aynı şekilde odalar küçük çünkü ve ikiz bebeciklerim olacak allahbnasip ederse nasıl beşik tercih etmeliyim büyük olmayan kullanışlı bişeyler düşünüyorum rica etsem örnek verirmisiniz ☺️