Fatma-00 Arkadaşlar bugün 4. Günüm bittim çok kötü öksürüğüm var İnternetten baktım birsey olmaz yazıyor ama sizdende fikir almak istiyorum yardım edermisiniz sizin basiniza geldimi korkuyorum🥺
Yaprakdokumuseverr Fatma-00 Bende grip olmuştum çok fena ama bişey olmadı şükür tutacağı varsa tutuyor