__mom Kızlar hamileligimin 7. Haftasından beri karnım pt pıt atiyor ara sıra ne olabilir bu acaba şuan 14 haftalığm seyriliyor ve hala atiyor
Hasret5506 __mom bende öyleydim canım bebek o fetal baret denir iç karnın olmadığı için her anne hissedemese de aslında hissedilir doktorum dedi
Mervekipk __mom bende de oluyordu dedikleri gibi gaz bağırsak hareketleri olabilir özellikle uzandım da çok oluyordu