Aselsait Nursumeyye5 ilk bebgim erkek ismi Sait ikinci bebeğime hamileyim erkek olursa Ramazan Aras koyacagiz kız olursa Zeynep bakalım kısmet 😁
Mervekipk Nursumeyye5 asaf ismi hoşuma gidiyor bu ara eşim Alpaslan fikrinde bulunmuştu ama kızımız olcak
Edanur0206 Nursumeyye5 28. haftadayız. Barlas Kuzey olacak bizimkisi. llgaz ve Karan isimleri de çok hoş.
Nursumeyye5 Mervekipk Sağlıkla gelsin😇ben şu sıra Ahlas ismini düşünüyorum ama bakalım eşim çok sıcak bakmadı anlamı da çok hoş onu duyunca bi fikri değişir gibi oldu ama bakalımm
Yagmurun_28 İlk oğlumun ismi Rüzgar Tayyar ikinciside erkek onunda ismi inşallah Bulut Aslan olacak 🙏🙏
Mervekipk Nursumeyye5 evet ahlas da çok güzelmiş inşallah gönlünüzce içinize sinen bir isim koymuş olursunuz