Ben de dün 16+4te hissettim. Bildiğin tekme attı, seyirme gibi bile değildi. Sendeki hissi ben de yaşıyordum. Acaba kaçırır mıyım hareketini, hissedebilir miyim diyordum ama o kadar bariz ki içerden bir şey olduğu. Yani kesinlikle hissedeceksin olduğunda. 😍