Anneoluyorumbb Kızlar merhaba bebeğimin bezleri için korbel almayı düşünüyorum da yorumlarınız önemli cidden koku yapmıyor mu tecrübeli anneler bi bilgi verin kullanıp memnun kalan kalmayan
Tugbayildiz21 Anneoluyorumbb 2 aylık kızım var inanılmaz memnunum bence olmaza olmaz. 1 haftalığına kayınvalideme gittik bezin olduğu çöp kutusunu açınca öyle bir kokuyordu ki orada anladım önemini kesinlikle alınmalı