Gizemakpolat Selam anneler bebeğim bugun 3 aylık oldu rota ve memenjıt aşıları yapıldı doktora banyo yasagı var mı dıye sormayı unuttum yaptıran ve bılgııs olan varsa yazabılır mı ?
Nurr_22_22 Gizemakpolat ilk gün yikamadim ben ama menenjitin ikinci dozu ateş yapmıştı gece ılık suya soktum zararı yoktu