Yazmelegi_ B5- uzun kollu giydiriyorum altına da külotlu çorap giydirip üstüne pijama giydiriyorum buralar serin uyanınca da yelek geçiriyorum üstüne gece yatarken de pijama çıkarıyorum külotlu corap duruyor ve kundak tarzı sarıyorum ama sıkmadan üstüne de kalın battaniye örtüyorm
Nur_50 B5- canım üstüne birşey örtülmez bebeğin yastık kullanmaman lazım Uyku tulumu tercih edebilirsn
Minigiim-vebenn52 Ablamında 15 günlük ev sıcak ama normal uzun kol pijama giydirip kundağa sarıyo yine öyle yatırıyo
Dogan-ca29 B5- doktor kardeşime, sen evde nasıl giyiyorsan bir tık kalınını giydir demişti. Bebeklerin usuyup üşümedığı ensesinden belli olurmuş. Ensesi soğuksa uşüyor demektir bir kat fazla giydirin. 😊 sağlıkla büyütün inşallah
Hil7889 27 günlük kısa kollu zıbın ve sadece çorap gün içinde çünkü sıcaktan isilik oldu cocuk bi kat daha giydirince 🥲 gece de atlet zıbın ve bir tulum belden aşağı da ince bi müslin seriyorum üstüne.
Hil7889 B5- ben de öyleydim çocuk isilik çıkarınca dra götürdüm sıcaktan deyince güvendim de ince giydirdim 😂 oysa ki dr dan önce annemler dediydi kalın giydiriyosun diye 😂