Melk_plt00 ben genel anestezi ile oldum ikibuçuk ay önce . İkibuçuk aydır korunuyordum doktorum öyle istedi . Korunmayı bıraktım daha yeni . Bakalım Allah ne zaman nasip edecek . Üzülmeyin lütfen en hayırlı zamanda olacaktır, o hayırlı zaman yakındır inşallah ve sağlıklı bebeğimizi sağlıkla kucağımıza alırız 💜