atcozge Kızlar selam, Aralık’ta doğum yapacağım Medicalpark Seyhan hastanesinin doğum ücretlerini bilen var mı tam bir bilgi alamadık aklımıza da takıldı
atcozge pandasever çok teşekkür ederim 😍 bize premium oda şeklinde söylemişlerdi doğum paketi olarak, normal oda seçimi yapabiliyor muyuz? Bir de ödeme şeklini söylediler mi? Biz yarım yamalak bilgi aldık arayacağız dediler aramadılar
pandasever atcozge ödeme şeklini inan hatırlamıyorum baya oluyor ben soralı. Orda takipliyim ama öğrenince yine yazarım. Evet o zaman 17 bin süslü oda 30 poz resim tarzı diye birşey de sunmuşlardı canım. Şuan nerde takiplisiniz.
atcozge pandasever ben de oradayım ama dediğim gibi dönmediler maalesef, telefonda da bilgi vermiyorlar sonraki kontrol de önümüzdeki ay olunca merak ettim, çok teşekkür ederim tekrardan 🙏🏻