Esrayenisen Arkadaşlar merhaba ablam adet geçikmesinden 1 hafta sonra diş için röntgen çekilmiş hamile olacağını düşünmediği için test de yaptırmamış gebeliğini bugün öğrendik böyle bir durum yaşayan var mı
Belginylmz Esrayenisen sen rotgen cekilmisin yine arkadism gebe oldugunu. Bilmeden amaliyata girdi göğsünde intihap wardi çok şükür bişi olmadı
Birdadaskizi Esrayenisen bende yeni hamileydim bigün önce öğrenmiştim sağlık raporu için röntgen cekildim cıktıktan sonra arkadasım dedi sen hamileydim ya diye direk kadın doguma gönderdiler doktor cok yeni bi hamilelik oldugu için birsey olmayacagını söyledi 5 haftalıktı bi sorun cıkmadı
sultanssa Esrayenisen dis icin olan rontgenin ışın degeri bt mr a gore cok dusuk tomografi daha tehlikeli diye biliyorum rontgen filmlerin zarari cok cok az sanirsam bnce korkcak bisi yok
Dilan_55 Esrayenisen ben hamile olduğumu bilmeden bölgesel incelmeye gitmiştim hemde karından 🤣🤣🤣 şükür şuan 5 aylık hamileyim sıkıntı yok
Merve2016 Ben çekildim ilaç ya kullandım şuan oğlum 3 yaşında gayet sağlıklı çok şükür bir sorun olmadı ilk haftalarda sorun olmuyormuş
Kahramankentli Röntgenci bi arkadaşım var hamileliği boyunca çalıştı onun çocuğuna bişe olmadıysa size bi defadan bişe olmaz içiniz rahat olsun