Oznurx Selamlar, 35 haftalıklar burada mı? Nasıl hissediyorsunuzz?? Benim karnım aşırı büyüdü ve vajina da baskı hissediyorum sanki🤦🏼♀️ Acaba hu erken gelecek mi demek 🐣 sizde durumlar nasıl??
Muhammedamine Oznurx 35+5 🐄 bu haftalarda ağrı sızı yalancı sancı ve baskı normal artık doğuma hazırlık sürecindeyiz erken gelecek diye birşey yok benimde karnım çok büyüdü kontrol edemiyorum hep biyerlere çarpıyorum cocumu 😂😨
Ezgi14 Oznurx Benm de karnim buyumus bi elbisem vardi onu giyince anladim 😂😂 baski bende gecen hafta daha fazla oluyordu.. Su azligindan kaynakli hareketleri az bebeğimin. Eger su artmazsa haftaya doguma alcak. Hayırlısı olsun 🙏
Oznurx Muhammedamine evet ya bende ayarlayamıyorum karnımın boyutunu, sandalye aralarından falan gecerim sanıyorum gecemiyorum 😂😂😂
Momofthemert 35+1 2. Hamilelik bugun kontrolüm vardı nst ye girdim bir kez kasılma oldu nst de normalde sıkıntı değil ama kasılmalarımın arttığını söyleyince salı bir daha gel dedi ama su az içiyorum bu ara ve küçük oğlumdan dolayı dinlenemiyorum ona bağladı sata göre doğum 10-11 ocak ama sezeryan olucağı için şimdilik bir terslik olmazsa 4 ocak olarak gün konuştuk bakalım ☺️ 39 haftamıza gece uyuyamama dışında rahat geçiyo diyebilirim ☺️