Ertbus İlk doğumumu 40+2de normal doğum olarak gerçekleştirdim suyum geldiği için suni sancı verilmişti yine aynı şekil 40 a bir gün kaldı hala sancı fikan gelmedi yine suyum gelecek diye tedirginim aşırı gerginim sizde durumlar nedir
Nur-- Ertbus bende ilk dogumumu 41+1 de yaptım şuan 40+4 deyim çok gergin ve üzgünüm bu erken olur diye düşünmüştüm
eso2023 Benimki de doğmuyor 39+6 ne uyku var ne yatabilme ne yürüyebilme ben karnında daha iyi diyenlere katılmıyorum dışarda en azından babası anneannesi teyzesi az buçuk ilgilenir tükendim artık taşıyamıyorum 4 kilo çocuğu 😞