Ozge_29 Kbat92 Oğlumu 39+4te kızımı ise 41+4te doğurdum şuan bu gebeliğim 35 haftalık bakalım ne zaman gelecek
hulyaca Kbat92 ilk kızım 40+0 normal doğum, 2. kızım acil sezaryana alındım 39+0 da. Şimdi 3. ye hamileyim bakalım kaçta alır sezaryana doktorum ☺️
Ozge_29 Papatya_kokuyo5 Yok canım alakası yok bence kendiliğinden bile gelmedi suni sancı ile doğurdum:)