Seydos benmde 5. Haftamda oldu 1 hafta sürdü sadece bir kere iğne vurdurdm geçmişti.11. Haftada bu defa kanama şeklinde oldu snra kahve lekeye çevirdi dr. Budefa iğne birkerelik snraanda progestana başlattı hala devam ediyorum. Kullanırken bile12. Haftada 1 kere daha oldu kanamam yine bir iğne ve progestana devam. Ne zamana kadar sürer böyle bilmiyorum ama bebeklerimiz sağlıklı olsunda sağlıkla doğsunlarda herşeye razıyım. Bugünlerimize şükür. 🙏 siz yine d eher ihtimale karşı her oldugunda dr. Gitmeyi ihmal etmeyin. Ben her defasnda gittim çünkü.