PrensinibekleyenAnnee Merhaba, kalbinde delikmolupta bebeğinde ayrıntılıda gözüken sonra sağlıklı doğan var mı ? Başına gelen
Minaeyll PrensinibekleyenAnnee merhaba bu konu hakkında çok bir bilgim yok ancak 5 yaşında kızım var dogdunda kalbinde delik olduğunu 6. Ayına geldiğinde büyük bir ihtimal kapanacağını söylediler öyle de oldu kapandı çok şükür. Simdi 14 haftalık hamileyim her ihtimale karşı bu bebeğime fetal eko yapılacak 23. haftada. İnşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız sizde
PrensinibekleyenAnnee Minaeyll teşekkür ederim inşallah kızınızda ayrıntılı ultrasonda çıkmadı mı delik
Minaeyll PrensinibekleyenAnnee yok hayır çıkmadı ayrıntılı ultrasona da girmiştim oysaki. Doğduğunda yapılan ilk muayene de farkedildi
PrensinibekleyenAnnee Omytuby yok yaptırmadım ben bitane delik var bizde diğer bulguları normal geldim 31 haftaya bu saaten sonra yapılacegimiz bişey yok duadan başka sizde ne sıkkntı var
Omytuby PrensinibekleyenAnnee benimde kalbinde vsd ve fazladan bir damar olduğu anlaşıldı onun dışında herşeyi normal ama 3 tane prof dr gittim 3 de emin olmak adına amniyosentez önerdi her ihtimale karşı 22 haftadayım doğuma kadar bu belirsizlikle beklemek istemiyorum o yüzden yaptırıcam yarın amniyosentez
PrensinibekleyenAnnee Omytuby Biz aminosentez riskli diye birde nolursa olsun zaten doğum yapacağım diye yaptırmadm evet haklısın belirsizlik insanı çok yoruyor inşallah hayırlı sonucların olur canım vsd kaç mm senin inşallah bebeklerimiz sağlikla doğacak Rabim büyük
Omytuby PrensinibekleyenAnnee canım bugün yaptırdım amniyosentez inan hiç korkulcak gibi bişey değilmiş sonuç bekliyorum şimdi inşallah sende bende sağlıkla kavuşuruz bebeklerimize
PrensinibekleyenAnnee Omytuby devlet hastanesinde mi yaptırdin canım inşallah sağlıkla kavuşuruz benim.haftam çok ileri artık kordondan alınması lazım alınsa nolcak diyorum o yüzden hayırlısı Rabbime bıraktım
Aenor Omytuby merhaba sonuçları bizimle de paylaşırsanız seviniriz. Bende 16 haftalık hamilelik, 2 mm primum ASD var, 4-lü tarama yaptırdım, sonucuna göre amniyosenteze gidicem. İnşAllah iyi çıkar sonuçlarımız
sinemysbaby Aenor merhaba bebeğiniz iyi mi kalpteki vsd kapandı acaba. Bilgi alabilir miyim. Anne karnında mı kapanıyor
Aenor Omytuby 4-lü taramam çok iyi geldi risk çok düşük, doktor karar senin amniyosentez yaptırsan da olur yaptırmasan da olur diyor. Eğer 4-lü tarama riskli gelseydi mutlaka yaptırıcaktım ama şimdi tereddütteyim🤦🏻♀️ doğrusu hiç yaptırmak geçmiyor içimden ama sanki doktor da yaptır yaptır diye zorluyo gibi😀