1palyaco Merhabalar en son adet tarihimin başlangıcı 13Eylül . 11gün geçti ovülasyon testine bugün başladım . Ben baktığımda hafif bir silik çizgi görüyor gibiyim telefonda çektim sizde görüyor musunuz ? Yumurtlamam yaklaşıyor mu demek ?
cansureis 1palyaco yapmaya devam edin daha var gibi 4-5 gün sürer galiba acaba geç mi başladınız keşke 8-9.gün başlasaydınız
Sbhtzmn 1palyaco 12 eylül benimde pazar gece tamamen kesildi salı çarsamba yapmıştım tek çizgi cıkmıstı. Perşembe cuma yapmadım bugün aksam yaptım ikinci silik önümüzdeki 1 haftayı iyi değerlendirecegim insallah birlikte güzel haber alırız 🤲🏼 benim 3. Gebelik olacak bi oglum var temmuzda kayıp yaşadım
1palyaco cansureis evet onu da düşündüm acaba geç mi başladım diye 😞 ama geçen ay iki adet arası 30gün sürdü yumurtlama hemen olmaz diye düşündüğüm için geç başladım .
1palyaco Sbhtzmn ayy 🙏🏻inşallah nasip eder Allah 🙏🏻 bana size ve tüm isteyenlere sağlıklı bir bebek ve gebelik . Bana nasip ederse ilk olacak ben birkez kürtaj oldum ikibuçuk ay önce 2aylıkken kalbi durduğu için .