hanımlar ben doğuralı 17 gün oldu ama rapor parası henüz yatmadı, en geç 15 gün içinde yatması gerekir diye biliyorum. çalışılmadığına dair bildirim yapılmamışsa para ödenmiyormuş, bildirimin yapılıp yapılmadıgını nasıl öğrenebilirim, muhasebecimize de ulaşamıyorum.